“Кафето е последното нещо, от което бихме се отказали!”
Неотдавнашно проучване в статистическата апликация – Acorns доказва, че има връзка между лошите навици на Поколението Y по отношение на спестовността, и прогресивно нарастващата употреба на кафе от тяхна страна.
През последните години кафето се превърна в гореща тема . Независимо дали се използва като сутрешно гориво, като задължителен и модерен атрибут за разкрасяване на снимките в Instagram, то играе важна роля в живота на 18-35-годишните, активни и модерни хора – очевидно, дори повече, отколкото спестяване за пенсия.
Според Acorns, 44% от жените в тази възрастова група са похарчили повече за сутрешното си кафе, отколкото са успели да спестят през тази година. Още повече, с 10% по-висок от броя на мъжете действали по същия начин за същия период от време. Това се равнява на около 41% от всички анкетирани потребители.
Вижте още: евтини капсули за кафе